[ME2DAY][25/12/2011][Malay Trans]Santa Dara!


Waaaaahhhhh~! ^_^ It's finally Christmas! *Clap clap clap*!!! A ha ha ha.. I was just rolling around the house the entire day, and because I slept too much, I now have dark circles under my eyes and extremely bushy hair... I wanted to greet all the Blackjacks, but this photo that was taken! A ha ha ha.. It makes me want to listen to Ugly for some reason! Poop.. Our Blackjacks, I love you! Merry Christmas~! ^.^
Malay Trans : Waaaaahhhhh~! ^_^ Akhirnya Hari Natal tiba! *Tepuk tangan* Haha, Saya hanya mengelilingi rumah hari ini, dan kerana terlalu banyak tidur, kini saya mempunyai lingkaran gelap bawah mata dan rambut yang sangat kusut.. . Saya ingin memberi ucapan kepada para Blackjack, tetapi foto ini telah diambil! A ha ha ha.. Untuk beberapa sebab ia membuatkan saya ingin mendengar Ugly! Kepada Blackjack semua, saya sayangkan kamu! Selamat Hari Natal~! ^.^
ENG TRANS: crdt to WLD @twitter

0 comments:

Post a Comment

 
ForeverWithDara © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops