[ME2DAY] DADUNG update! DARA dan DADUNG abs???

I was sleeping… But what are you doing *meow*!!! Making me a model for a picture *meow*!ㅠㅠ Good morning *meow*~! Ke 
Malay Translation: saya sedang tidur...tetapi, apa yang kamu buat *meow*!!! menjadikan saya sebagai model bergambar *meow*! TT TT selamat pagi *meow*~!ke
Since I’m still a baby, I don’t have abs yet *meow*!!! My stomach is all tender and soft and fluffy, fluffy *meow*!!! But I do exercise a lot and my movements are pretty good *meow*!!! ^.^  I have my cat moves and so I’m awesome in jumping and other power exercises *meow*! 
Malay Translation: memandangkan saya masih budak, saya tidak mempunyai badan sasa lagi *meow*!! perut saya kempis dan lembut dan lemak, lemak *meow*!! tetapu, saya akan berlatih dengan banyak dan pergerakan saya sangat baik *meow*!!! ^.^ saya mempunyai pergerakan kucing dan saya bagus dalam melompat dan pergerakan lain yang baik *meow*!
(ENG TRANS:crdt kepada Blackjackbelle@Od)

0 comments:

Post a Comment

 
ForeverWithDara © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops