[ME2DAY][27/03/2012][MALAY TRANS] DARA bimbang tentang penampilanny di STRONG HEART!^^


w! What is this! What is this!!! 0.0;; What is the meaning of the facial expressions of our seniors behind me ㅠ 2NE1 who are scared of variety&talk shows.. And even me! The one who practiced a lot.. Ke But the quality is still.. lacking behind ~ㅠ Sorry Lackjacks.. Although I wasn’t a lot of fun, I still enjoyed it because I was with the girls and the seniors! ^^ YG Family!!!
Tags: We may not be good at talk and variety, but we kill~ the~ sta~ge! Isn’t that right Ke ke I’m comforting myself ㅠㅠ Let’s listen to “I Am The Best” during times like this when we need confidence! Fighting!

Malay Trans: Apakah ini!apakah ini!!!0.0 apakah maksud reaksi muka senior kami dibelakang saya TT 2NE1 yang takut kepada rancangan dan tembubual hiburan..dan saya juga! seseorang yang telah berlatih dengan kuat..ke, tetapi kualiti masih....kurang dibelakang~TT minta maaf Lackjacks...walaupun Dara tidak gembira sangat, tetapi, Dara menikmatinya kerana Dara bersama ahli dan senior yang lain!^^YG Family!!!
tag: kami mungkin tidak bagus di rancangan hiburan dan temubual, tapi kami bersungguh di pem~tas~! ia kan..ke ke ke, Dara menyedapkan perasaan sendiri TT TT jom dengar lagu 'i am the best' pada masa kita memerlukan keyakina! fighting!
(Eng Trans crdt kepada: BlackjackBelle@OhDara/ SlaveTranslator@WeLoveDara)

0 comments:

Post a Comment

 
ForeverWithDara © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops